Amb el patrocini de la Federació de Folklore de la Comunidad Valenciana, l’Escola de Danses de Xàtiva va organitzar en el convent de Sant Doménec, el diumenge 17 d’octubre, un TALLER DE DANSA. Van assistir balladores i balladors de Requena, Navajas, Burjassot, Picanya, València, Llíria, Moncada, Aldaia, Enguera, Borriana, Algemesí, Ontinyent, Sueca… Després de rebre els participants, Sebastià Garrido ens va donar una classe magistral sobre la història i la tècnica del bolero. A continuació, balladors de l’Escola de Danses acompanyats de la rondalla en directe van interpretar els balls. Acabat l’esmorzaret, van començar les classes pràctiques. Fins a les 14 h la mestra Raquel Langa va ensenyar primer el Bolero Adela amb la versió de l’Escola de Danses i, en acabant, les Boleres al rogle. La jornada va arribar al final amb el repartiment d’obsequis als grups participants. Un matí enriquidor amb una part de la gran família que conformem qui estimem el folklore.